Tuesday 14 October 2014

PEMANTAUAN PT3

13/10/3014 Pemantau dari JPN seawal 7.30 pagi. Saya ingat pegawai
                   tersebut dari PPD rupanya dari JPN. Maaf tuan. Beliau
                   sekadar melihat Dewan Peperiksaan.
                   Kemudian, datang pula pemantauan dari PPD jam 10.50
                   pagi.Beliau sekadar melihat Bilik PBS.

14/10/2014 Hari ini ada banyak kelas PdP...so maleh le nak round bilik
                   peperiksaan. Jam 8.20 rupanya ada pemantauan dari
                   PPD...adusss banyak juga yang ditanya. Overall good
                   comments from her, tq.

15/10/2014 Pagi-pagi dah round bilik peperiksan....then pi sarapan lerrr.
                  Dah kenyang...giliran saya pulak tunggu bilik PBS.....
                  tup tup....datang pemantau dari PPD. Jemput Tuan....
                  Komen pertama....adussss pintu bilik...kenyataan
                  "Pelajar Dilarang Masuk" perlu diubah dengan ayat yang
                  lebih sesuai....ermmmm. Komen kedua, mana salinan
                  surat lantikan....maaf tuan saya simpan surat akuan
                  sumpah aje....and salinan surat utama lantikan. Konon
                  nak jimat kertas...jimat pokok. Hahaha dah kena saya...
                  tq tq Tuan Pengetua mai dan bawa dia lari. Hahaha.

16/10/2104 Saya tak da kat sekolah....biaq pi le pemantau....info
                  diperolehi pemantau hanya round bilik peperiksaan.

  TAHNIAH SEMUA CIKGU....ANDA TETAP YANG TERBAIK


No comments:

Post a Comment