Friday 7 November 2014

PENTAKSIRAN SEKOLAH - MODUL PEREKODAN 2014

Surat arahan penutupan perekodan telah dikeluarkan oleh KPM, iaitu pada 7/11/2014. Saya telah meminta guru-guru menyerahkan modul perekodan ting 3(hard copy) pada tarikh akhir 3/11/2014. Hari ini baru saya semak, guru-guru yang masih gagal membuat hantaran.......masih orang yang sama...... Susah sangat ke...nak ikut arahan.

Hari ini juga saya mengarahkan modul perekodan ting 1 dan 2 mula dihantar. 

Berbalik kepada surat arahan tersebut....cetakan perlu dilakukan hingga 30 November. Tetapi saya rasa amat tidak berpuas hati di sini, jika seorang budak ada 13 mata pelajaran maka ada 13 helai cetakan bagi setiap murid. So, sekolah saya ada 200 pelajar ting 3....maka akan jadi 2600 helai......bayangkan, bayangkan, bayangkan.......

Saya juga turut mushkil dengan menu Pentakasiran Sekolah dalam SPS.....adakah ia akan digunakan kelak......cuba tanya.....cisss maleh le nak tanya......biarkan le....

No comments:

Post a Comment