Monday 27 October 2014

3 MINGGU 4 HARI LAGI

HAHAHA...Menghitung hari ka....itu lah sisa sisa hari persekolahan 2014....namun PBS macam tak bersisa ajer. Hari ni mesyuarat akhir H.E.M. dan Kokurikulum...saya masih bercakap pasal PBS. Hari ni mengingatkan guru-guru menyimpan borang rekod penyertaan kokurikulum murid Tingkatan 1, 2 dan 3 dalam fail di dalam bilik PBS.....date line 10/11/2014..Fuhhhh giler kuasa betul....saya juga yang bercakap.....entahlah....kena ambil tahu sebab ia masih under PBS....lebih lebih lagi saya ni gangster Kampung Dusun...hahaha. Hanya warga JAUHARI yang memahamiku.

Kawan kawan mula pening dengan tugasan saya....tak habeh habeh ke....tahun depan....ada sape berani ambil......sila sila sila, big bos kata saya jadi Guru Disiplin......kena pi belajo jadi bomoh orrr belanjo silat.......budak degil ku jampi dema...hahaha...aman dunia.

Panasss....panassss....panasss nak masuk Vokasianal pun nak kena isi pencapaian band.......mak oooi guano ni.......maleh lagi nak pikio....sok le.

(cakap macam orang mabuk sikit....kejutan kerja baru habis cuti 
 Depavalli  one week)

No comments:

Post a Comment